شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

جهت حضور در جنگ سایبری، نیازمند مبلغان توانمند در یاهو، 1500 مبلغ در وبلاگ و 5هزار مبلغ در فضای اشتراکی و ... هستیم که جمعا بین 5 الی 7 هزار مبلغ مجازی است.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، رییس اداره اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی قم در همایش طلایه داران هدایت در مشهد گفت: جنگ نرم سایبری یک عملیات روانی در جامعه اطلاع‌رسانی است و مخاطبان آن نوجوانان هستند.

سید محمد رضا طباطبایی با بیان اینکه متولیان جنگ نرم از سالیان گذشته در فکر مدیریت جنگ سایبری بوده‌اند اظهار داشت: یکی از ابزارهای جنگ نرم مدیریت سایبری است که در حال حاضر گوگل با 53 درصد مخاطبین اینترنت را پوشش می‌دهد و اگر واژه‌ اسلام، شیعه یا جهاد را سرچ کنیم تصاویری از یک فردی در حال قمه زدن یا تصاویر نامطلوب و خشونت بار مشاهده می‌کنیم.

طباطبایی با اشاره به اهمیت رصد کردن رسانه و برنامه‌ریزی در تبیلغ افزود: یک مبلغ فرهنگی باید برای ورود به عرصه سایبری برنامه داشته باشد همان طوری‌که یک کشیش مسیحی در کنار کار فرهنگی خود یک وبلاگ دارد و فعالیت می‌کند اما ما با تجربه‌های بالا از فضای اینترنت استفاده نمی‌کنیم و این فرصت را از دست می‌دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: جهت حضور در جنگ سایبری، نیازمند مبلغان توانمند در یاهو، 1500 مبلغ در وبلاگ و 5هزار مبلغ در فضای اشتراکی و ... هستیم که جمعا بین 5 الی 7 هزار مبلغ مجازی است.

وی تاکید کرد که ما باید یک جهاد اینترنتی داشته و از خواص تبلیغ مجازی اعم از ماندگاری آن استفاده کنیم زیرا دارای محدودیت زمان و مکانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha