سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

دشمنان با وارد کردن بدعت ها، خرافات، انحرافات و تهمت ها به دنبال تضعیف مکتب شیعه اند و باید با هوشیاری در حفظ این مکتب و انتقال آن به نسل های بعدی تلاش کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با بیان این مطلب در جمع دانشجویان دانشگاه جعفریه پاکستان افزود: دنیای کفر، عظمت و قدرت شیعه را درک کرده و لذا به دنبال توطئه علیه شیعه بر آمده که باید با تدبیر شیعیان و ارتباط آنها با روحانیت از این مکتب حمایت کنیم.

وی ارتباط شیعه با مرجعیت، بزرگان دین و روحانیت را رمز بقاء شیعه در عصر غیبت دانست و اظهار داشت: اگر جوانان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها می خواهند مکتب پر افتخار شیعه، بر سلامت و اصالت خود باقی بماند و به نسل های بعدی منتقل شود، باید ارتباط خود را با مرجعیت بیدار و همیشه در صحنه حفظ نمایند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، پاکستان را دارای علما و روحانیون مبرز و آگاه دانست و درباره برخی اختلافات مذهبی این کشور خاطرنشان کرد: مکتب شیعه آمیخته با منطق است و ائمه معصومین(ع) آداب زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، تربیتی و اخلاقی را بیان کرده اند.

وی با بیان اینکه برخی گروه ها با وارد کردن تهمت هایی چون اعتقاد شیعه به تحریف قرآن در صدد بد نام کردن تشیع هستند گفت: علما و روحانیون باید با استدلال از مکتب شیعه دفاع کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را عامل معرفی شیعه به دنیا دانست و افزود: باید اندیشه های امام خمینی(ره) و ابعاد این انقلاب برای تمام مردم جهان از جمله پاکستان تبیین شود.     


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha