سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به همت بلند حضرت امام خمینی (ره) گرایش به حج و عمره روزافزون شده و در این زمینه تحولی در جهان اسلام به وجود آمده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معاون امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری، در سومین دوره آموزشی روحانیون عمره دانشجویی بعثه مقام معظم رهبری، بیان کرد: با تخصصی شدن بسیاری از مسائل در کشور برای کاروان‌های دانشجویی، ناگزیر هستیم از روحانیونی که آشنا با نیازهای آنان هستند استفاده کنیم.
 وی افزود: برای هر سال تعداد روحانیون کاروان‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب را افزایش می‌دهیم تا در حد بسیار مطلوبی از آنان استفاه کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالفتاح نواب گفت: روحانیون باید برای تخصصی شدن برنامه‌های حج و عمره کاروان‌های دانشجویی، نیازهای آنان را بشناسند و پاسخگو باشند.
وی یادآور شد: عمره دانشجویی به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت آغاز شد و روند رو به رشدی داشته و در سال جاری متحول گردید؛ ولی درعین حال بعضی از نیازهای دانشجویی برآورده نشده است. معاون امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری افزود: آسیب‌پذیر بودن دانشجویان نسبت به شبهات دغدغه مسئولان است و روحانیون در جلسات باید به گونه‌ای با آنان برخورد کنند که کمترین آسیب به آنها برسد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب از روحانیونی که قادر به جوابگویی شبهات هستند، خواست در این کاروانها حضور یابند.
وی از حضور رابط فرهنگی در هتل‌ها خبر داد و افزود: برای برگزاری عمره مطلوب‌تر، امسال رابط‌های فرهنگی برای هماهنگی اجرای برنامه‌ها در هتل‌ها حضور خواهند داشت که توسط معاونت آموزشی وپژوهشی بعثه مقام معظم رهبری پذیرش و جذب می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha