شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

مرکز تخصصی مهدویت برنامه‌های آموزشی سال تحصیلی 88-87 را آغاز کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله خزعلی رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در مراسم آغاز سال تحصیلی این مرکز گفت: خداوند ما را در عصری آفرید که بزرگانی همچون امام خمینی (ره) تعلیمات لازم را به ما داده و راه را برای ما روشن نموده‌اند لذا کار اول ما شناخت بزرگان دین و قدردانی از فعالیت آنهاست.
آیت‌الله خزعلی خاطرنشان کرد: در زمانی که از دین الهی و از حضرت علی (ع) نام برده نمی‌شد، علامه امینی مشغول به کار شد و دروغ‌پردازی دروغگویان را افشا کرد.
این استاد حوزه پرداختن به بحث مهدویت را در حوزه خوب ارزیابی کرد و افزود: وظیفه امروز طلاب خوب درس خواندن همراه با نظم و در عین حال شناخت دشمن است.
رییس بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: وهابیت سخت علیه شیعه در حال تلاش و دروغ‌پردازی است و که در زاهدان قرآن‌ها را پاره کرده و به زباله‌دان انداختند و از آن فیلم گرفته و به شیعیان نسبت داده‌اند.
آیت‌الله خزعلی افزود: وظیفه طلاب، امروز بسیار سخت است و باید خود را برای کارهای سخت آماده کنند و هر کس کار کند باید او را تقویت کرد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت گفت: فلسفه تشکیل مرکز تخصصی مهدویت در حوزه، ایجاد کرسی بحث امامت و مهدویت در جایگاه واقعی خود است.
وی افزود: حوزه علمیه که به نام حضرت مهدی (عج) و تحت نیابت آن حضرت و سربازانش اداره می‌شود باید موضوع اولش بحث مهدویت باشد.
حجت الاسلام کلباسی خاطرنشان کرد: باید به سلاح علم و ادب و تقوا مسلح بود تا میراث گرانقدر انبیاء و اولیاء را حفظ کنیم و آن چه شایسته بحث انتظاراست را انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha