دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024

عضویت طلاب در بسیج آگاهی‌های سیاسی و تجربیات آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و علمی بالا می‌برد.

حجت‌الاسلام خراسانی در گفت‌و‌گو با مرکز خبر حوزه به فعالیت‌های این مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: مدرسه علمیه «الحجه» حدود 6 سال قبل تاسیس شده است، ولی فعالیت‌های رسمی مدرسه و تحصیل طلاب از سال 82 صورت گرفته است.

مدیر مدرسه «الحجه» گفت: امکانات رفاهی این مدرسه در حد تامین نیازهای اولیه طلاب است و این مدرسه دارای 4 مَدرس و یک کتابخانه برای استفاده طلاب است.

حجت‌الاسلام خراسانی افزود: امکانات رفاهی بالا، موجب جذب طلاب نمی‌شود، بلکه آنچه طلاب را از یک مدرسه علمیه راضی نگه می‌دارد، برخورد مدیران و اساتید و توان علمی آنها است.

وی تصریح کرد: رفتار خوب مدیر و تعامل بسیار بالای اساتید با طلاب مدرسه و توان بالای علمی و پاسخ‌گویی به سئوالات طلاب موجب رضایت و جذب آنها می‌گردد.

حجت‌الاسلام خراسانی گفت: روحانیت مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشت و برای بقا و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب همواره باید روحانیت در میدان باشد.

مدیر مدرسه علمیه «الحجه» به فعالیت‌های بسیج  مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج مدرسه بسیار فعال است و در مناسبت‌های مختلف مانند دهه فجر و هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های انقلابی را در فضای مدرسه زنده می‌کند.

مدیر حوزه علمیه «الحجه» خراسان رضوی با اشاره به عرصه‌های فعالیت‌های علمی طلاب گفت: فعالیت‌های پژوهشی طلاب مدرسه «الحجه» در زمینه قرآن، حدیث و تاریخ متمرکز شده است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha