جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 89-88 مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین جواد فاضل لنکرانی در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معاون آموزش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در این مراسم اظهار داشت: این مرکز یادگار مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی (ره) است که عمر گرانمایه خویش را صرف نشر معارف اسلامی و ترویج مذهب تشیع کرد و همواره در تربیت فضلا و علما نقش بسزایی داشت.

حجت‌الاسلام سیدحمید جزایری افزود: مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) از زمان تاسیس تاکنون، رشد بسیاری را به لحاظ کمی و کیفی داشته است، به گونه ای که دانش پژوهان آن در زمینه فقه و اصول توانمند و در حوزه های علمیه سرآمد شده اند.

وی، کتابخانه مرکز فقهی ائمه اطهار را یکی از غنی ترین کتابخانه های جهان تشیع دانست و گفت: طلاب و فضلای حوزه می‌توانند از منابع علمی این کتابخانه بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام جزایری از طلاب و فضلای جدیدالورود خواست تا با استفاده از ظرفیت های موجود، در جهت ارتقاء سطح علمی خود تلاش کنند.

وی به جایگاه اساتید در رشد و تعالی طلاب اشاره کرد و گفت: اساتید نقش خط دهی و راهنما را برای دانش‌پژوهان دارند و این خود دانش پژوه است که باید در جهت کسب علم تلاش کند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از 9 نفر از طلاب و فضلای ممتاز سال تحصیلی گذشته، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha