سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری همایش برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مرکزخبرحوزه، حجت‌الاسلام علی مولایی با بیان اینکه تا کنون دو دوره از همایش برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شده است، اظهار داشت: سومین دوره تجلیل از برترین‌های مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی از حضور بزرگان حوزه و شخصیت‌های کشوری در این همایش خبر داد و افزود: در این همایش طلاب برتر در عرصه‌های آموزشی،‌ تربیتی و پژوهشی معرفی می‌شوند و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه همایش امسال به تجلیل از طلابی که در سال‌های 87 و 88 موفق به کسب موفقیت‌هایی شده‌اند اختصاص دارد، تصریح کرد: همایش‌های پیشین به تجلیل از طلاب موفق در سال‌های 85 و 86 اختصاص داشته است، اما در سال 88 این همایش برگزار نشد.

حجت‌الاسلام مولایی در ارتباط با نحوه شناسایی طلاب برتر یادآور شد: این طلاب توسط معاونت‌های مربوطه و با همکاری مدیریت‌های مناطق و مدارس، بر اساس شاخص‌هایی که در کمیته‌های تخصصی با حضور نمایندگان معاونت‌های مختلف اعلام شده است، مشخص می‌شوند.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha