شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

امام خمینی تکلیف محوری را به همه مردم و مسئولین آموخت و فهماند هر حرکتی که بر اساس دستورات الهی باشد، شکست‌ناپذیر است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، امام جمعه رامسر در گردهمایی طلاب و فضلای شهرستان رامسر تنکابن که شب گذشته در دفتر مرحوم آیت‌الله صالحی مازندران در قم برگزار شد با اشاره به روند شکل‌گیری نهضت امام خمینی‌(ره)، گفت: نهضت امام(ره) از بزرگترین تحولات اجتماعی در ایران و در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر‌(عج) بحساب می‌آید که توانست ارزش‌های اسلامی را به جهانیان معرفی کند و ابهت و اقتدار ابر قدرت‌ها را در هم بشکند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: نهضت امام‌(ره) میراث گرانبهایی می‌باشد که از بزرگترین موهبت‌های الهی به ملت ایران به شمار می‌آید.

سخنران این گردهمایی تصریح کرد: حرکت امام محدود به زمان و مکان خاص نبود؛ زیرا دلهای خفته را در سراسر جهان بیدار نمود و درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران به همه عنایت کرد.

حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان ساخت: امام توانست رویکرد جدیدی نسبت به دین و مذهب در دنیای معاصر به وجود بیاورد و قدرت فهم و درک معارف را به مردم بیاموزد.

امام جمعه رامسر ادامه داد: امام‌(ره) اسلام را از غربت نجات داد و آن را به گونه‌ای به دنیا معرفی کرد که می‌تواند پاسخ‌گوی همه شبهات دینی باشد.

وی در پایان یادآور شد: ولایت فقیه و حکومت دینی میراثی پر ارزش بود که امام‌(ره) توانست این میراث را به عنوان یک اصل ومحور در انقلاب ماندگار کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha