یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان براي اولين بار در نمايشگاه جشن رمضان تهران شرکت کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مسوول غرفه دفتر تبليغات اسلامي در اين نمايشگاه با اعلام اين خبر گفت:همه ساله به همت کميته امداد امام خميني (ره)و شبکه 5 تهران نمايشگاهي با عنوان جشن رمضان در محل نمايشگاه هاي دائمي تهران برگزار مي شود.

مهدي مقصومي افزود:امسال دفتر تبليغات اسلامي براي اولين بار و به عنوان تنها نهاد فرهنگي، حوزوي با بخش هاي متنوع در اين نمايشگاه شرکت کرده است.

وی، مر کز فرهنگ و معارف قرآن کريم، نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي و موسسه بوستان کتاب را از بخش هاي حاضر در غرفه دفتر تبليغات اسلامي در نمایشگاه جشن رمضان نام برد.

مشاور اجرايي مدير کل روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي در ادامه افزود: اين بخش ها آثار و فعاليت هاي خود را جهت ارائه به بازديدکنندگان در اين جشن در معرض ديد عموم قرار داده اند.

مقصومي با اشاره به حضور چشمگير خانواده ها و کودکان در اين نمايشگاه، افزود: در کنار اين بخش ها، مرکز تربيت مربي کودکان و نوجوانان با اعزام مربي و همچنين حضور دو مربي خانم، برنامه هاي شاد و متنوع ديني را به اجرا گذاشته است.

وي تصريح کرد: ايجاد ايستگاه نقاشي و اهداء جوائز به کودکان، فضاي شاد و به ياد ماندني را براي آنان و خانواده ها فراهم کرده است.

مسئول غرفه دفتر تبليغات اسلامی خاطر نشان کرد: پس از دريافت نقاشي از کودکان يکي از مربيان خانم  که به عنوان مشاور روانشناس در غرفه حاضر مي باشد، بعد از بازبيني نقاشي ها موارد رفتاري کودکان را به والدين گوشزد مي کند.

وي تصريح کرد: همچنين يکي ديگر از مربيان خانم صحت قرائت نماز نوجوانان را بررسي کرده و بعد از رفع اشکالات جوايزي را به آنها اهدا مي نمايد.

مقصومي، برگزاري نماز مغرب و عشاء قبل و بعد از افطار، برگزاري مراسم قرائت يک جزء قرآن در هر شب، برگزاري مراسم احياء در شبهاي قدر را از ديگر اقدامات دفتر تبليغات اسلامي در اين نمايشگاه عنوان کرد.

گفتنی است، جشن رمضان از اول تا پايان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 19 الي 24 برگزار مي گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha