یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

جمعی از دانشجویان دانشگاه های پاکستان از کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی نجفی در قم بازدید کردند.

حجت الاسلام سید علی نقوی مؤسس مؤسسه التنزیل و مسئول اردوهای دانشجویی پاکستان در حاشیه این بازدید به خبرنگار مرکز حوزه گفت: هر سال گروه های مختلفی از پاکستان به جمهوری اسلامی ایران می آیند که علاوه بر زیارت از نزدیک با فعالیت های فرهنگی ایران آشنا می شوند.

 وی افزود: اردوهای دانشجویی سرمایه خوبی برای آشنایی دانشجویان با انقلاب اسلامی، نتایج و اثرات آن می‌باشد.

این دانش آموخته حوزه علمیه قم بیان داشت: بهترین توشه برای زائران غیر ایرانی، بازدید از مراکز فرهنگی، دینی و مذهبی است که بدانند علما به چه زحمتی توانسته اند مکتب اهل بیت (ع) را ترویج کنند.

وی افزود: این بازدیدها باعث می شود تا دانشجویان زندگی نامه علما را مطالعه کنند و با آن آشنا شوند و وقتی مشاهده می کنند اسلام حقیقی و مکتب واقعی را علمای شیعه حفظ کرده اند آن را در کشور خود برای دیگران مطرح می کنند که تبلیغ بسیار خوبی است.

حجت الاسلام سید علی نقوی به فعالیت های مؤسسه التنزیل درپاکستان اشاره کرد و گفت: این موسسه با هدف نشر و ترویج قرآن و تشکیل جامعه قرآنی، با همکاری تعدادی از طلاب راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این موسسه، افزود: در شهرهای مختلف پاکستان دوره‌های قرآنی از قبیل تفسیر، تجوید، تدبر قرآن، نمایشگاه و اردوهای قرآنی را برای جوانان برگزار می کینم که تاکنون هزاران نفر در این دوره ها شرکت کرده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha