یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 242275
۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳

مدیرکل روابط عمومی دقتر تبلیغات اسلامی ازاهدای کتاب به کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت هجدهمین دوره هفته کتاب خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت با اعلام این خبر، ارزش مالی کتاب های اهدایی این دفتر به کتابخانه ها را 300 میلیون ریال ذکر کرد.

وی افزود: در این طرح 40 حوزه علمیه خواهران و 40 حوزه علمیه برادران در سطح کشور،تعداد زیادی از مدارس آموزش و پرورش در سه مقطع تحصیلی ،پایگاه های بسیج ،کانونهای فعال مساجد ، موسسات فرهنگی و قرآنی و کتابخانه های عمومی کتاب های اهدایی دفتر تبلیغات اسلامی را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، این اقدام را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه با توجه به اهداف متعالی این دفتر عنوان کرد.

حجت الاسلام ذکاوت خاطرنشان کرد: ارتقای نهضت كتابخواني در جامعه به همكاري و تعامل  کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌هاي فرهنگي كشور نیاز دارد واین دفتر به عنوان یکی از ارگان های تاثیر گذار در عرصه فرهنگی و تبلیغی، خود را در توسعه فرهنگ کتاب خوانی در جامعه مسئول می داند.

براساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، هجدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار«مطالعه،‌ انديشه، فرزانگي»   از23 آبان‌ آغاز شده است و در اين دوره 65 نهاد دولتي و غير دولتي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را در برگزاري هفته كتاب ياري داده‌اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha