یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

حضرت زینب(س) با افشاگری‌ها و خطبه‌های آتشین خود یزید و یزیدیان را رسوا کرد و به عنوان پیام رسان واقعه جانسوز کربلا نقش اساسی را در انتقال مکتب حسینی ایفاء کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، یکی از فضلای حوزه، امروز در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج امام حسن (ع) قم برگزار شد، به نقش تبلیغات دروغین یزید در مقابله با حضرت اباعبدالله الحسین  اشاره کرد و اظهار داشت: یزید و یارانش با تبلیغات دروغین و با انتشار اخبار کذب، بسیاری از مردم غافل را با خود همراه کردند.

حجت‌الاسلام احمد احمدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی جامعه، گفت: دشمنان با استفاده از اخبار کذب، حق را باطل و باطل را حق جلوه می دهند؛ بنابراین بسیجیان باید با بهره گیری از فرهنگ عاشورا، بصیرت جامعه را افزایش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن (ع) با اشاره به این که نهضت امام خمینی(ره) و شکل گیری انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است، افزود: امام راحل با حمایت روحانیت و پشتیبانی مردم توانست با تزریق روح ایثار و شهادت به جامعه، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران متعهد به نظام، انقلاب اسلامی و روحانیت اظهار داشت: خبرنگاران متعهد به نظام  و انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم  قرار دارند و با قلم و بیان خود می توانند از حق دفاع و باطل را به همگان نمایان کنند.

کارشناس روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز در این نشست، نسبت به اهمیت انعکاس خبری فعالیت‌های بسیج در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد که به دلیل عدم ارسال بموقع اخبار این فعالیت‌ها و رویدادها، انعکاس قابل ملاحظه‌ای مشاهده نمی شود.

افشین گودرزی افزود: روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) با در اختیار داشتن نمایندگی خبرگزاری بسیج و تعامل گسترده با رسانه‌ها و همچنین انتشار نشریه شاخص آمادگی لازم را جهت انعکاس فعالیت‌ها و رویدادهای بسیج داراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha