شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات مدارس علمیه خواهران به ویژه در شهرستان ها، کمبود و یا نبود منابع پژوهشی مناسب است.

معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه با اشاره به هفته پژوهش و تبریک این هفته به تمامی پژوهشگران به ویژه بانوان طلبه، خاطر نشان کرد: هم اکنون مدارس علمیه خواهران به غیر از قم و برخی از مراکز استان ها نیازمند کتب و منابع پژوهشی هستند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات پژوهشی در حوزه های علمیه خواهران به ویژه در شهرستان ها این است که ما با کمبود نیروهای انسانی لازم به عنوان استاد راهنما روبرو هستیم و اگر این مشکل در آینده مرتفع شود، شاهد جهش خوبی در زمینه پژوهش بانوان طلبه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم گرایش به سمت پژوهش های کاربردی در حوزه های علمیه خواهران ابراز امیدواری کرد: انشاالله با طراحی های مناسب معاونت پژوهشی مرکز و همچنین تامین بودجه از سوی شورای عالی حوزه های علمیه در آینده شاهد خواهیم بود که پژوهش در حوزه ها به طور کلی و حوزه های علمیه خواهران به طور خاص به سر منزل مقصود برسد، البته نباید از کنار کارهای خوب انجام شده هم به راحتی گذشت .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha