شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه توقیق ایران اسلامی در طول 32 سال پس از انقلاب را به برکت استقرار نظام ولایت فقیه عنوان کرد.

آیت الله علما در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با گرامیداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ملت ايران در اين 32سال با بهره‌گيري از فرامين اسلام عزيز موفق شده در عرصه های مختلف در دنیا سرافراز باشد و همه اينها به بركت فهم ولايت فقيه و تبعيت از آن بوده است.

وی، تنها راه نجات ملتهای آزادی خواه از گمراهی وضلالت را پناه بردن به اسلام عنوان کرد و افزود: هيچ حکومتی مستحكم‌تر از اسلام در دنيا وجود ندارد و راه موفقيت ملت‌ها بازگشت به اسلام است، همچنان كه ملت مصر و تونس بعد از رهايي از دام حاكمان ظالم در وسط خيابان‌ها نماز خواندند و اسلام و دين را محور حركت خود مي‌دانند كه الهام‌گيري اين حركات از انقلاب اسلامي ملت ايران است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین  با ابراز خرسندی از بیداری اسلامی در جهان ابراز داشت: مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران فرمودند ما از بيداري اسلامي در سراسر دنيا حمايت مي‌كنيم . در حالی که آمريكايي‌ها مي‌خواستند خاورميانه آمريكايي به وجود آید، اما با بيداري ملت‌ها، به صورت خودجوش خاورميانه اسلامي در حال شکل گرفتن است که این مساله سبب وحشت دشمنان اسلام از مسلمانان و ملت‌هاي آزاده شده است.

وی در خاتمه با اشاره به تحولات مصر خاطر نشان کرد: همان‌گونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند اين نامبارك بايد برود و بعد از آن هم ملت مصر فقط و فقط با تكيه براسلام و وحدت كلمه موفق خواهند شد زيرا جز اسلام چيز ديگري نمي‌تواند سبب پيروزي آنان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha