شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024

باحضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، مدیرعامل و مهندسان مؤسسه عمران نور گستر که مسئولیت ساخت پروژه مسکن طلاب را دارند، تجلیل شدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در حاشیه بازدید رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه از پروژه های ساخته شده و در حال ساخت مسکن طلاب در شهرک پردیسان قم، مراسمی در محل مؤسسه عمران نور گستر برگزار شد که در آن مدیر عامل و شش تن از مهندسان برتر این مؤسسه عمرانی که فعالیت بیشتری در پروژه های مسکن طلاب داشتند تجلیل شدند.

دراین مراسم پس از سخنرانی مهندس مصطفی آقایی مدیر عامل مؤسسه نور گستر و حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، لوح تقدیری از سوی مهندسین و پرسنل مؤسسه عمران نور گستر به مدیر عامل مؤسسه اهداء شد.

این لوح تقدیر که قرار بود توسط حجت الاسلام و المسلمین ربانی به مدیرعامل مؤسسه عمران نور گستر اهداء شود، به درخواست حجت الاسلام و المسلمین ربانی، توسط  جوان ترین و پیرترین مهندس این مؤسسه به مهندس آقایی مدیر عامل این مؤسسه تقدیم شد.

پس از اهداء این لوح تقدیر، به شش تن از مهندسان برتر مؤسسه عمران نور گستر نیز که در پروژه های مسکن طلاب فعالیت بیشتری داشتند لوح تقدیر و جوایزی توسط حجت الاسلام و المسلمین ربانی اهداء گردید.

محمد شرف الدین، سیدمجتبی زهرایی، محمد جهانبخش، سیدحسین چاووشی، مهدی فخارزاده و امیر نصرالله شش مهندسی بودند که در این مراسم تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن صفاری IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
    0 0
    به سلامتی سید مصطفی آقایی از شما تشکر میکنم 14 سال پیش شما خودت از من مصاحبه گرفتی و به من اطمینان کردی وارد حرفه مهندسی شدم. از 6 نفر مهندس برتر هم تبریک میگم مخصوصا سید مجتبی زهرایی و جهانبخش میخوامت.