یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

حجت‌الاسلام شیخ صلاح قربان یکی از روحانیون فعال بحرینی، گفت: کشتار فجیع و مظلومانه کودکان و نوجوانان و زنان و مردمان توسط حکام دیکتاتور بحرین، تعجب‌سران رژیم صهیونیستی را بر انگیخت.

این روحانی بحرینی در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: روزهای اول انقلاب، مردم بحرین با دسته های گل به خیابان ها آمدند، ولی با شدت عمل نیرو های نظامی، قتل و عام شدند .

* تعجب صهیونیست‌ها از کشتار فجیع بحرینی‌ها

وی افزود: بر خورد سربازان بحرینی با بچه ها ، زنان و پیر مردان، به قدری  فجیع  بود که بلافاصله سران رژیم صهیونیستی تعجب خودشان را از این عمل حاکم بحرین نشان دادند.

حجت الاسلام صلاح قربان ادامه داد: این  کشتار در حالی روی می‌داد که حاکم بحرین قبلاً هرگونه تعرض به تظاهرات مردمی را منع کرده بود!

این روحانی بحرینی اضافه کرد: بعداز کشتار دست جمعی مردم توسط ارتش بحرین در میدان شهداء (لؤلؤ)، استقامت مردم بیش از پیش استوارتر گردید .

وی افزود: حاکم بحرین اعلام کرد که تظاهرات مردم مسالمت آمیز نبود؛ در واقع با این کار می خواست راه ورود ارتش عربستان و امارات را به داخل کشور هموار کند و همین هم شد.

* سربازان سعودی بحرینی‌ها را رافضی می‌دانند!

حجت الاسلام قربان اذعان داشت: وقتی سربازان  سعودی وارد خاک بحرین می شدند خطاب به مردم گفتند شما رافضی هستید و خون شما برای ما حلال است .

وی تاکید کرد: مردم بحرین  همان راهی را خواهند رفت که ملت ایران رفته است و الگوی اسلامی را از انقلاب اسلامی ایران دارند، ولی با این حال  ملت بحرین از تمام مسلمانان استمداد می طلبند؛ گرچه راه شیعه روشن است و نسبت به آینده قطعا استوارتر از همیشه به جلوخواهند رفت .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha