سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

آیت الله عفیف النابلسی از علمای لبنان تاکید کرد:آنچه که در سوریه اتفاق می افتد،یک توطئه بزرگ است که دست بیگانگان در آن به وضوح دیده میشود.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حزوه،امام جمعه شهر صیدا ابراز داشت:پس از اتفاقات چند ماه اخیر در سوریه این مطلب بسیار واضح است که آمریکا و غرب خواهان اصلاحات در سوریه نیستند.

وی افزود:  هرگاه نظام سوریه، امتیازی را به آنها داد درخواست جدیدی را مطرح میکردند تا اینکه روشن شد آنها به دنبال سرنگونی نظام بشار اسد و تغییر معادله استراتژیک منطقه به نفع اسراییل هستند. 

آیت الله نابلسی تاکید کرد:حمایت مردم سوریه از اصلاحات بشار اسد این توانایی را دارد که توطئه بیگانگان را خنثی کند.

وی ادامه داد:آگاهی مردم سوریه از میزان و حجم توطئه، نخواهد گذاشت آمریکا و اسرائیل میان مردم سوریه شکاف ایجاد کنند.

رئیس حوزه علمیه الزهراء(س) خاطر نشان کرد:لازمه هوشیاری و آگاهی مردم سوریه از مسؤولیت های خود، نشستن بر سر میز گفتگو برای رسیدن به بهترین شکل مشارکت و پیشرفت و از بین بردن فساد است.

وی ایستادگی در کنار سوریه در این شرایط پیچیده را ضروری خواند و افزود:این یک وظیفه اسلامی است و بر همه طرفداران مقاومت واجب است که پیشگامان مبارزه با آمریکا و اسراییل باشند تا آنها به این دژ محکم و استوار دست نیابند.

آیت الله نابلسی گفت:برخی بر سر سقوط نظام در سوریه شرط بندی کرده اند که هدف آنها توقف درگیری با اسراییل و باز کردن راه برای پروژه آمریکا است تا بتواند هرچه بیشتر در سوریۀ مقاوم نفوذ و سلطه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha