یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
محمد رعد

حوزه/ محمد رعد گفت: امروز نبرد بین ما و دشمنان ما، تنها نبرد اسلحه و قدرت نمایی نیست، بلکه نبرد اخلاق و معیارهای انسانی است که به نسل های آینده ارائه می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد رعد رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" و نماینده مجلس لبنان طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید محمدعلی عباس که توسط حزب الله در مجتمع سیدالشهدای شهرک عربصالیم با حضور شخصیت های اجتماعی و تربیتی، علمای دینی و جمعی از مردم این شهرک و منطقه برگزار شد، گفت: امروز نبرد بین ما و دشمنان ما، تنها نبرد اسلحه و قدرت نمایی نیست، بلکه نبرد اخلاق و معیارهای انسانی است که به نسل های آینده ارائه می کنیم.

وی افزود: ما الگویی از فداکاری برای حفظ وطن و حفظ انسانیت ارائه می دهیم و مجاهدانی را معرفی می کنیم که دارای بالاترین معیارهای اخلاقی و انسانی هستند و غیرنظامیان را هدف قرار نمی دهند و به مجروحین حمله نمی کنند.

محمد رعد تصریح کرد: این مجاهدان فقط با دشمنی روبرو می شوند که تمام وجود انسان را هدف قرار می دهد. دشمنی که با آن روبرو هستیم زشت ترین تصویر یک انسان وحشی را ارائه می دهد.

رئیس فراکسیون مقاومت بیان داشت: اینکه این دشمن جنگ را تمام کند یا نه برای رزمندگان مقاومت یکسان است. این دشمن دیگر نمی تواند به وحشیگری که مرتکب شده چیزی اضافه کند، حتی اگر وارد رفح شود یا کشتارهای بیشتری مرتکب شود، دیگر بعد از این وحشیگری، وحشیگری دیگری وجود ندارد.

وی ادامه داد: دشمن در نهایت ناامیدی و شکست انسانی است و پیروز شدن او امکان پذیر نیست. او اکنون در مرحله رفع ناامیدی و عقب نشینی و تحمل آثار منفی ناشی از افشای تصویر واقعی و پرخاشگری خود است.

رعد در پایان گفت: تا زمانی که رویارویی با این دشمن در این مرحله یک رویارویی تاریخی و محوری است، مطمئن باشید که پیروزی شما بر این دشمن، تاریخی و محوری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha