یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، علت هجوم وحشیانه اراذل و اوباش به طلبه جوان آمر به معروف و ناهی از منکر را نتیجه، تساهل و تسامح مسئولین نسبت به مباحث اجتماعی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار مرکز خبرحوزه، با ابراز تاسف از مضروب شدن طلبه جوان آمر به معروف، و ناهی از منکر اظهار داشت: فضای کلی کشور بر اثر مسائل سیاسی که بین نخبگان و مسئولان کشور به وجود آمده، دچار التهاب سخت سیاسی‌کاری شده است.

*حاشیه‌نشینی موازین اخلاقی!

وی افزود: درهمین راستا، بزرگان دین با بحث تفکیک جنسیتی دردانشگاها موافق و برخی هم مخالف هستند، که این وضعیت نشان دهنده در حاشیه قرار گرفتن موازین اخلاقی درجامعه شده است.

این استاد سطح عالی حوزه با بیان این‌که، نباید مسئولین در کارها تساهل و تسامح داشته باشند، گفت: بسیار تاسف انگیز است، که عدم وحدت رویه و اتحاد مسئولین باعث به وجود آمدن شرایطی شده است که اراذل و اوباش از آن علیه آمرین به معروف استفاده کنند.

*امیدواریم اخلاق بر سیاست غلبه کند

حجت‌الاسلام والمسلمین غرویان با انتقاد شدید از عملکرد برخی مسئولین، ابرازداشت: امروز توجه به اخلاقیات در درجه دوم قرار گرفته و سیاست حرف اول را می‌زند، این یکی از اساسی ترین مشکلات پیش روی جامعه اسلامی است، که امیدوارم روزی برسد که اخلاق بر سیاست غلبه نماید و حاکم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha