یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) کنگان گفت: طلاب کنگانی از استعدادهای بسیار بالایی برخوردار هستند بگونه ای که در مسابقات المپیاد علمی استان، مقام های نخست را از آن خود کرده اند.

حجت الاسلام مصطفی خلفالی در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با بیان اینکه با توجه به محدودیت فضای آموزشی، پایه های چهارم و پنجم را برای سال تحصیلی 90-89  به مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر منتقل کردیم. اظهار داشت: طلاب کنگانی در المپیاد علمی استانی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی افزود: اگر بحث پژوهش با آموزش همراه شود، قطعا طلاب کنگانی می توانند در این زمینه درخشش خوبی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه کنگان با اشاره به حضور 44 نفر از طلاب در پایه های اول تا سوم، گفت: امید است برای سال تحصیلی جدید بتوانیم پایه چهارم را در مدرسه برقرار کنیم.

حجت الاسلام خلفالی با بیان اینکه در حال حاضر مکان مدرسه استیجاری است و از نظر استحکام نیز دچار ضعف است، اظهار داشت:  4 هزار متر برای احداث مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) در نظر گرفته شده که مراحل نقشه آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در کنار برنامه های آموزشی به دنبال توانمند سازی طلاب در پاسخ به شبهات علیه شیعه هستیم، اظهار داشت: به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد طلابی با اخلاق، مهذب و در عین حال پاسخ گو داشته باشیم.

حجت الاسلام خلفالی با اشاره به پیشینه مدرسه اظهار داشت: این مدرسه در سال 56  آغاز به کار کرده، اما با وقوع جنگ تحمیلی تعطیل می شود که مجدداً در سال 1375 به همت حجت الاسلام و المسملین سبحانی شروع به کار می کند.

وی با بیان اینکه جزو نخستین طلاب پس از  جنگ در این مدرسه بوده ام، اظهار داشت: از وجود حجت الاسلام و المسلمین سبحانی به عنوان استاد و پیشکسوت حوزه در مسائل اجرایی بهره می بریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha