پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

مدیر مدرسه علمیه مدینة­العلم قم از برگزاری دروس طب اسلامی و نجوم در سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت­الاسلام رضوی در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه، با اشاره به برنامه تابستانی مدرسه علمیه مدینة­العلم قم، اظهار داشت: یکی از برنامه­های این مدرسه در تابستان سال جاری، برگزاری اردوی ارتقایی مشهد مقدس بود که طلاب در این اردو شرکت کردند.

مدیر مدرسه علمیه مدینة­العلم ابراز داشت: از دیگر برنامه­های این مدرسه در تابستان سال جاری، اعزام طلاب به منطقه خوش آب و هوای سربندان دماوند جهت ادامه تحصیل و شرکت در دروس ارتقایی بود که طلاب با موفقیت این دوره را به پایان رساندند.

حجت­الاسلام رضوی با بیان این که امروز سال تحصیلی مدرسه علمیه مدینة­العلم آغاز شده است، خاطرنشان ساخت: 200 طلبه از پایه­های اول تا چهارم با 20 استاد در سال تحصیلی جدید در مدرسه مشغول به تحصیل و تدریس می­شوند و 35 نفر از طلاب جدیدالورود پایه اول را نیز پذیرش کرده­ایم.

*طب اسلامی تدریس می­شود

وی در ادامه یکی از برنامه­های سال جدید تحصیلی مدرسه علمیه مدینة­العلم را برگزاری کلاس طب اسلامی ذکر کرده و اذعان داشت: برگزاری این کلاس در این مدرسه قدمت 14 ساله دارد و امسال نیز همانند سال­های گذشته این کلاس را همه روزه برگزار خواهیم کرد.

*تدریس نجوم را مجددا برگزار می­کنیم

مدیر مدرسه علمیه مدینة‌العلم، تدریس نجوم در سال تحصیلی جدید را یکی دیگر از برنامه­های این مدرسه عنوان کرده و بیان داشت: کلاس نجوم در سال­های پیش در این مدرسه برگزار می‌شود؛ اما به دلیل برخی مشکلات چندسالی برگزار نشد؛ ولی امسال این کلاس را مجددا برگزار خواهیم کرد.

حجت­الاسلام رضوی در پایان تصریح کرد: برگزاری اردو در اواسط سال تحصیلی، برگزاری مراسم در مناسبت‌های گوناگون، برگزاری کلاس­های تقویتی و ..... برخی از برنامه­های ما در سال جدید تحصیلی می­باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha