پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به قم مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به رهبری تحت عنوان «حریم دوست» برگزار می کند.

به گزارش مر کز خبر حوزه، سرپرست روابط‌ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به سفر پرخیر وبرکت مقام معظم رهبری به شهر قم در سال گذشته، گفت: این دفتر در راستای گرامیداشت سالروز سفر رهبرفرزانه انقلاب مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به مقام معظم رهبری را برگزار می نماید.

سلمان رمضانی افزود: عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه که تحت عنوان حریم دوست برگزار می شود تا 27 مهرماه سال جاری فرصت دارند تا خاطرات و دل نوشته های خود را به نشانی اینترنتی www.mehrehozeh.ir  ارسال کنند.

وی ادامه داد: به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوائز نفیسی از طرف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اهداء می گردد.

رمضانی با اشاره به فعالیت سایت «مهر حوزه» که سال گذشته به همت دفتر تبلیغات اسلامی و در آستانه سفر مقام معظم رهبری به قم راه اندازی گردیده است، گفت: این سایت  شامل بخش های مختلفی همچون زندگي‌نامه؛ خاطرات رهبري، شعراء و رهبري؛ رهبري از منظر ديگران، ويژه‌نامه 20 امين سالگرد رهبري، كاوش در بيانات رهبري، تحول مثبت استقلال حوزه، رابطه حوزه و نظام، هنر و حوزه، صدور انقلاب، توجه به علوم عقلي، علوم انساني رايج، نظام رفتاري و اخلاقي حوزه است.

وی اضافه کرد: كلام خورشيد، كتب، پيام‌ها، گزيده دروس مقام معظم رهبری، كتاب‌شناسي، معرفي نرم افزار، رهبري و تحول حوزه، سخراني‌هاي مرتبط، تحليل مفهومي، تحول درحوزه، بررسي پرونده تحول حوزه، تاريخچه تحول در حوزه، ديدگاه‌ نخبگان درمورد تحول‌درحوزه، كتاب تحول و بالندگي حوزه، پيوند حوزه و رهبري، رهبري از ديدگاه مراجع، رهبري از ديدگاه نخبگان حوزه و یا مبلغان، ديدار با خبرگان رهبري، ديدار با مسئولين دفتر تبليغات از دیگر بخش های این سایت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رقیه صابرنیا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    رهبر عزیزم آخرهای دهه ۷۰ بود صبح خیلی زود من توچال میامدم چند بار من چند مرددیدم وپشت آنها راه می افتادم تا درامان باشم یک روز رسیدیم چشمه ویکی ازآن آقایون دستش رو گذاشت به سنگ دیوار ومن کنجکاو شدم که این فرد که لباس متفاوتی داره چکار میکنه ....وشما برگشتید وروز زن رابه من تبریک گفتید ومن از صدای شما فهمیدم که رهبر بزرگوارم هستین ....اما رهبر عزیزم بگویم من همسرم را در بیست سالگی که سرباز بود ازدست دادم وتاآن موقع حس نکرده بودم که من هم روز زن دارم.....وچه خوش که چه کسی به من تبریک گفت ممنونم