چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 274607
۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۹

دبیر ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه، جزئیات اعزام طلاب به مناطق جنگی، در قالب راهیان نور را اعلام کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام بخشایشی، دبیر ستاد راهیان نور حوزه های علمیه، طی سخنانی در اولین نشست شورای سیاست گذاری این ستاد که در ساختمان معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ در قم برگزار شد، اظهار داشت: در مدت کوتاهی که فعالیت راهیان نور در حوزه‌های علمیه آغاز شد، دو اعزام به مناطق مختلف جنگی صورت گرفت و با این که حوزه علمیه نسبت به نهادهای دیگر امکانات کمتری داشت، اما با عنایت امام زمان‌(عج) و شهدا، فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به روند اعزام راهیان نور، افزود: 4 مقر را در مناطق مختلف ایجاد کردیم که از آن جمله بندر امام(ره) و بندر شهید جایی می‌باشد.

وی ادامه داد: کاروان‌های بندر امام(ره) به سمت شهر آبادان حرکت و به حوزه علمیه امام صادق(ع) و حوزه قائمیه(عج) می‌روند؛ این دو حوزه در اختیار ستاد قرار دارند.

حجت الاسلام بخشایشی ادامه داد: سپس کاروان‌ها به سمت منطقه عملیاتی والفجر8  حرکت خواهند کرد که در آنجا برنامه‌های فرهنگی روایتگری به مدت 40دقیقه برگزار خواهد شد و همچنین بعد از این مراسم به سمت یادمان شهدای کربلای 4 و 5 در «شلمچه و نهر خین» حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: زائران راهیان نور در اهواز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و مسجد اعظم این مدرسه، اسکان داده می‌شوند.

دبیر ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: البته بانوان طلبه در مکانی به نام مکتب الزهراء(س) اسکان داده خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha