چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 277070
۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳

معاون امور طلاب و دانش‌‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور از آغاز اعزام طلاب عمره‌گذار به سرزمین وحی از 22 فرودین ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه با اعلام این خبر گفت:‌ در مرحله نخست از اعزام کاروان های عمره، 11 کاروان از طلاب،‌ اساتید سطح عالی، پژوهشگران و مبلغان از 22 تا 27 فروردین‌ماه از قم، مشهد، تهران و اصفهان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام 5 هزار طلبه به سرزمین وحی، در سال 91،‌ در دو مرحله، خاطرنشان کرد: مرحله دوم اعزام‌ها نیز از دوم تیرماه امسال آغاز می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه به برگزاری سه همایش برای این دوره از اعزام طلاب اشاره کرد و گفت: نخستین همایش 20 فروردین‌ماه با موضوع «آداب حضور»، با سخنرانی آيت‌الله حسینی بوشهری، عضو خبرگان رهبری و معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آقای لیالی، رئیس سازمان حج و زیارت، در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار خاطرنشان ساخت:‌ همایش «بصیرت دینی در سیره نبوی(ص)» در مدینه منوره و همایش «بعثت و ظهور، شباهت‌ها» نیز در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha