یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی، از تولیدات رسانه‌ای این نهاد حوزوی رونمایی شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه،‌در این مراسم که صبح امروز در سالن جلسات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت:‌ رونمایی از کلیپ زندگی حجت‌الاسلام والمسلمین عبد‌الله میثمی، با عنوان «کیمیاگر» و نیز فیلم‌های مستند معرفی دفتر تبلیغات اسلامی و سامانه اطلاع‌رسانی آن،‌ از برنامه‌های این مراسم است.

سلمان رضایی افزود: با توجه به این که دفتر تبلیغات اسلامی از اعضای ستاد یادوراه شهدای روحانی دفاع مقدس است،‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، هر کدام از اعضای ستاد، باید یادواره شهدای روحانی مربوط به خود را برگزار نمایند و در این راستا، دفتر تبلیغات نیز درسال جاری، این مراسم را برگزار می‌نماید.

وی ادامه داد: در این راستا، دفتر تبلیغات،‌ ساخت چند کلیپ در باره شهدای روحانی شاخص را عهده‌دار شده که کلیپ شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبد‌الله میثمی با نام «کیمیا‌گر» رونمایی می‌شود و در آینده‌ای نزدیک نیز کلیپ حجت‌الاسلام والمسلمین شهید قنوتی نیز در آینده‌ای نزدیک آماده می‌شود.

رمضانی درباره کلیپ معرفی دفتر تبلیغات اسلامی و سامانه اطلاع‌رسانی آن، گفت:‌ فیلم‌هایی که در گذشته در این باره ساخته شده بود، جنبه گزارشی داشت و نیاز به روز رسانی بود. بنابرانی در این دو کلیپ، رویکرد ساختار محور  و معرفی فعالیت‌ها در نظر گرفته شد.

سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت این دفتر در عرصه برگزاری نشست‌های مختلف علمی و تخصصی، خاطرنشان کرد:‌ در سامانه اطلاع‌رسانی، فیلم‌هایی که در این  نشست‌‌ها و همایش‌ها ضبط شده است، به صورت خام بود که روابط عمومی، آنها را به صورت محصول رسانه‌ای و قابل انتشار تدوین و به علاقه‌مندان ارائه خواهد کرد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها و فعالیت‌ها که به صورت محصول رسانه‌ای تبدیل شد، سلسله‌نشست‌های گفتمان عقاید و اندیشه‌ها، هشتمین دوره عملی کاربردی همسران مبلغان، کنگره ملی آخوند خراسانی و نشست‌های مربوطه و سلسله برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی خانواده‌های کارکنان دفتر تبلیغات می‌باشد.

رمضانی در پایان با بیان این که این محصولات قابل ارائه به علاقه‌مندان است، خاطرنشان ساخت: روابط‌عمومی دفتر تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که با حمایت مسئولان مربوطه، محصولات دیگر را نیز به صورت رسانه‌ای منتشر سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha