یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 279101
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵

دوره باورافزایی مهدویت، ویژه دانشجویان نخبه دانشگاه‌های استان قم، عصر امروز، با سخنرانی آیت‌الله العظمی جوادی آملی در قم آغاز شد.

دکتر مهدی شهیدی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه اصول دین دراین باره، به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت:‌ این دوره با رویکرد آسیب‌شناسی عرصه مهدویت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از جمله عرفان‌های نوظهور، با سخنرانی آیت‌الله العظمی جوادی آملی کار خود را آغاز کرد.

وی درباره برنامه‌های این دوره اظهار داشت: برنامه‌های این دوره در روز پنجشنبه، 21اردیبهشت‌ماه سال جاری، در چهار ساعت کلاس کارگاهی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عرفان، استاد حوزه و در روز شنبه، 23 اردیبهشت‌ماه این مباحث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری، استاد عالی حوزه ادامه می‌یابد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده اصول دین با اشاره به شرکت 130 نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه‌های استان قم در این دوره،‌ ادامه داد:‌ البته در کنار این افراد، تعدادی نیز به صورت آزاد شرکت می‌کنند که در پایان مراسم،‌به همگی آنان گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این  دوره در دانشکده اصول دین قم، گفت: این برنامه از سوی معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشکده اصول دین و با همکاری دبیرخانه گفتمان‌های دینی- دانشجویی اداره کل تبلیغات اسلامی قم و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha