یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024

مدیرکل اطلاع رسانی و مشارکت های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اثرگذاری نمایشگاه دودهه بصیرت همراه با ولایت برهمه گروه‌های سنی گفت: نمایشگاه دودهه بصیرت همراه با ولایت، پایگاهی برای منتظران ظهور است.

به گزارش  خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین صادق گلزاده با بیان اینکه نمایشگاه دو دهه بصیرت ناظر به محتوای مهدویت و عملکرد بیست ساله موسسه فرهنگی خادم الرضا(ع) با همکاری مجموعه نهادهای مختلف شکل گرفته است تصریح کرد: فعالیت های گوناگونی در غرفه های این نمایشگاه عرضه می شود که به این نمایشگاه اهمیت ویژه ای را بخشیده و آن را از سایر نمایشگاه ها تمایز بخشیده است.

وی با اشاره به وجود غرفه‌های متعدد و متنوع در این نمایشگاه افزود: وجود غرفه های متعدد این نمایشگاه را دارای ابعاد مختلف ونقش قابل توجه کرده است که یکی از این ابعاد ارائه خدمات بیست ساله هیئت وکانون خادم الرضا(ع) است.

مدیرکل اطلاع رسانی و مشارکت های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: از دیگر ابعاد نمایشگاه دودهه بصیرت همراه باولایت، وجهه روزآمدی آن است وکارشناسان پاسخگویی و فعالیت فرهنگی از دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه حضور متناوب دارند و بازدیدکنندگان بویژه نسل جوان می توانند مشورت ها، پرسش ها، مطالب دینی و فرهنگی که مورد علاقه آن ها قرار داردرا با کارشناسان دینی در این نمایشگاه مطرح کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه توانسته به یک پایگاهی برای منتظران ظهور تبدیل شود که مردم با حضور در آن با دانسته هایی از حوزه مهدویت و انتظار روبرو می شوند وجواب پرسش های خود در این حوزه را نیز از کارشناسان دینی حاضر در آن دریافت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha