یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
منتظران ظهور

حوزه/ مدیركل اوقاف و امور خیریه خوزستان، با اشاره به اجتماع هزاران نفری منتظران ظهور در مقام صاحب الزمان(عج) شوشتر اظهار داشت: این برنامه هر ساله با حضور مشتاقان خاندان عصمت و طهارت پس از نماز مغرب و عشاء آغاز و تا اذان صبح ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیركل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) تصریج کرد: دشمنان امروزه به دنبال این هستند که ملت ایران را از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دور کنند، اما ترویج فرهنگ مهدویت، تأثیر بسزایی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

وی با اشاره به اجتماع هزاران نفری منتظران ظهور در مقام صاحب الزمان شوشتر اظهار داشت: این برنامه هر ساله با حضور مشتاقان خاندان عصمت و طهارت پس از نماز مغرب و عشاء آغاز و با برنامه احیای نیمه شعبان تا اذان صبح ادامه می یابد.

حجت الاسلام طباطبایی، از تدارک ویژه برنامه‌های متعدد برای اجرا در شب نیمه شعبان در مقام صاحب الزمان(عج) شوشتر خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی و مداحی از سوی مدعوین استانی و كشوری را جهت اجراء تدارك دیده‌ایم.

مدیركل اوقاف و امور خیریه خوزستان، به برگزاری جشن نیمه شعبان در ۴۵ بقعه متبرکه استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این جشن ها با سخنرانی و مولودی خوانی همراه خواهد بود.

وی در پایان گفت: قرائت مراسم دعای توسل، برپایی احیای نیمه شعبان، محفل انس با قرآن، ختم صلوات، برپایی غرفه مشاوره وقف و همچنین پاسخگویی به سوالات مربوطه احكام شرعی از دیگر برنامه‌هایی است که در این شب‌ها در بقاع متبرکه شاخص استان، اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha