شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

بسیجیان مسجد، از انجام كارهايي كه موجب ناهماهنگي و اختلاف در مساجد مي شود پرهيز کنند/تعامل ميان بسيجيان و ائمه جماعات مساجد ضروری است/بسیجیان اولین افراد حاضر در صفوف نماز جماعت باشند.

مسئول بسیج محلات استان خراسان رضوی، از ائمه جماعات و اعضاء هيئت امناء مساجد خواست كه با عضويت در شوراي پايگاه مقاومت بسيج مساجد خود، موجب راهنمايي و پيشرفت بسیجیان اين پايگاه ها گردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، جلسه مشترك ائمه جماعات، هيئت امناء وفرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج مناطق 3 ، 4 و 5 مشهد، با حضور حجت الاسلام والمسلمين حائري مدير مركز رسيدگي به امور مساجد خراسان، سرهنگ جوان مسئول بسيج محلات استان خراسان رضوی و 150تن دیگر، در مسجد منتظرالمهدي(عج) مشهد برگزار شد.

در ابتداي جلسه، سرهنگ جوان، مسئول بسیج محلات استان خراسان رضوی به تعامل ميان بسيجيان و ائمه جماعات مساجد پرداخت و خاطر نشان كرد: اين تعامل از ابتدا بوده و هم اكنون نيز به حمدالله در جريان است.

وي خطاب به بسيجيان حاضر در جلسه گفت: در مساجد از انجام كارهايي كه موجب ناهماهنگي و اختلاف در مساجد مي شود پرهيز نموده و جزو اولين كساني باشند كه در صفوف نماز جماعت حضور مي يابند.

مسئول بسیج محلات در پايان از ائمه جماعات و اعضاء هيئت امناء خواست كه با عضويت در شوراي پايگاه مقاومت بسيج مساجد خود، موجب راهنمايي و پيشرفت اين پايگاه گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha