شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

از آنجا که دشمنان نتوانستند جلوی موج اسلام گرایی در نقاط مختلف جهان از جمله اروپا و آمریکا را بگیرند به فکر شوم تحریک احساسات مردم ادیان مختلف و ایجاد جنگ فرهنگ ها و تمدن های مختلف جهان افتادند.

حجت الاسلام والمسلمین کمال تجدد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه گسترش بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه منافع مستکبرین را به شدت تهدید می کند، اظهار داشت: در واقع توهین اخیر آمریکایی – صهیونیستی اخیر به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشان از عصبانیت آنها از این واقعیت است. 

  وی خاطرنشان کرد: پیامبر عظیم شأن اسلام، آورنده و مروج دین مبین اسلام است و همین موضوع باعث شد تا دشمنان با ساخت یک فیلم موهن و نسبت دادن آن به این وجود مقدس، به نوعی از ایشان انتقام بگیرند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دامنه توطئه اهانت و توهین به اسلام  ابتدا از آتش زدن به قرآن کریم شروع شد و هم اکنون به آورنده آن یعنی حضرت محمد (ص) رسیده است، افزود: علت اصلی این موضوع این است که ریشه اسلام و بیداری اسلام به واسطه وجود مقدس پیامبر (ص) و راهنمایی ها و هدایت های ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین تجدد با اعلام اینکه بیشتر کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی مرتد برگرفته از مطالب ناروای کتاب های فرقه ظاله وهابیت است، تاکید کرد: دشمنان اسلام با ساخت فیلم موهن و پست اخیر و توهین به پیامبر (ص) تلاش کردند که از یک سو بین مسلمانان مذاهب مختلف و از سوی دیگر بین معتقدین به ادیان گوناگون در جهان، اختلاف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی و اساسی این فیلم تقابل ادیان الهی و به ویژه تقابل مابین پیروان ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت است، اضافه کرد: از آنجا که دشمنان نتوانستند جلوی موج اسلام گرایی را در نقاط مختلف جهان از جمله اروپا و آمریکا را بگیرند به فکر شوم تحریک بین احساسات مردم ادیان مختلف و ایجاد جنگ فرهنگ ها و تمدن های مختلف در جهان افتادند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در واقع صاحبان زر و زور به خوبی می دانند که اگر اسلام و مسلمانان در سراسر اروپا و آمریکا گسترش یابد دیگر هرگز نخواهند توانست به غارت و چپاول اموال مردم و دیکتاتوری و سلطنت پوشالی خود بر جهان ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین تجدد با تاکید براینکه قصد و نیت پلید مستکبرین جهانی برای ایجاد تزاحم و اختلاف مابین مسلمانان مذاهب مختلف و نیز سایر ادیان الهی شکست خورده و نتیجه کاملا معکوسی ایجاد کرده است، گفت: از آنجا که آنها اکنون با موج گسترده اعتراضات در جهان مواجه شده‌اند، احساس خطر می کنند و به دروغ از بی اطلاعی خویش از ساخت این فیلم دم می زنند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز در جهان مشاهده می شود این است که اسلام نه تنها با توطئه های دشمنان منزوی نشده بلکه این توهین‌ها و اهانت‌ها باعث تهییج احساسات مردم، اتحاد بیشتر جهان اسلام و نیز آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و حمله به سفارت خانه های آنها در نقاط مختلف شده است.

این استاد حوزه علمیه با ابراز اینکه دشمنان می خواستند بدانند که آیا تهاجم فرهنگی ایجاد شده توسط آنها توانسته عزمت اسلام را در نظرمسلمانان کوچک کند یا نه، ادامه داد: بازخورد مسلمانان در کشورهای اسلامی نسبت به توهین های اخیر نشان داد که مردم دنیا نسبت به معتقدات اسلامی بسیار پایبند و حساس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha