دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 297881
۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

دانشکده اصول الدین قم در نخستین جشنواره پایان نامه های غدیر، رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دانشکده اصول دین در نخستین جشنواره پایان نامه های حوزه غدیر با ارائه رساله دکتری با موضوع «امامت (به مثابه مدیریت) در میراث امام علی(ع)» مربوط به خانم دکتر سیده سعیده غروی، رتبه اول این جشنواره را کسب کرد .

این رساله علمی، در سال 1390 با هدایت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی راد به ثمر به رشته تحریر درآمد،. مشاوره این رساله نیز بر عهده حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی بود.

در بخشی از چکیده این رساله آمده است: مديريت اميرمؤمنان در نظام اداري، نگرشي شگرف به شايسته سالاري را ترسيم ميکند که در جهت تحقق حق محوري، قانون مداري و عدالت گستري برنامه ريزي شده است. کنترل و نظارت در اين سازمان با مديريتي دقيق و مدبرانه صورت گرفته، عملکرد کارگزاران با ايجاد جوّ خودکنترلي، از طريق نظارت همگاني و نيز نظارت پنهان مورد ارزيابي مداوم بوده است.

یادآور می شود، دانشکده اصول الدین قم که در سال 1375 به همت مرحوم علامه سید مرتضی عسکری بنا نهاده شد، همه ساله در جشنواره های مختلف علمی و فرهنگی، حائز رتبه های برتر شده است و در یازدهمین جشنواره پایان نامه های قرآنی نیز، برترین مرکز دانشگاهی شناخته شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha