شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

چهار کتاب خطی، یک کتاب چاپ سنگی و یک کتاب چاپ سربی، به کتابخانه آستان مقدس قم اهدا شد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمد اعتمادی، چهار جلد کتاب خطی، یک  جلد کتاب چاپ سنگی و یک جلد کتاب چاپ سربی خود را به کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها‌) اهدا نمود.

وی در این خصوص  گفت: تمامی این کتاب‌ها از سوی پدرم، مرحوم میرزا علی اعتمادی خاجه‌ای، از علمای  تبریز، به بنده ارث رسیده است که در راستای حفظ و نشر معارف  اهل‌بیت(علیهم‌السلام) این کتاب‌ها را به کتابخانه آستان اهدا کردم.

حجت‌الاسلام محمد اعتمادی دلیل انتخاب کتابخانه آستان مقدس قم را ارادت خود به اهل‌بیت(علهیم‌السلام)‌و حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) معرفی کرد و گفت:‌ امید است که با این اقدام،‌ گامی در راستای ترویج اسلام ناب برداشته  شده و باقیات الصالحاتی برای بنده باشد.

این اهدا کننده کتاب درباره کتاب‌های اهدایی خود گفت:‌ کتاب‌های  «منهج‌الصالحین» با قطع رحلی، «زادالمعاد» با قطع وزیری و «زبدةالتصائیف» با قطع  رحلی، کتاب‌های خطی و کتاب شرح جامی در قطع وزیری، چاپ سنگی، کتاب‌هایی است که در نوبت دوم اهدا، به کتابخانه آستان اهدا شد.

وی با اشاره به اهدای دو کتاب در 16 مهر‌ماه جاری اظهار داشت: خلاصه «منهج‌الصادقین» خطی و «حق‌الیقین» چاپ سربی نیز در به کتابخانه آستان مقدس قم اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اعتمادی در پایان خاطرنشان کرد‌: قرار است در آینده‌ای نزدیک، تعداد دیگری از کتاب‌های خود را به کتابخانه آستان مقدس اهدا کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha