یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: یکی از اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه منحرف کردن اذهان جهانیان از حوادث سوریه است تا بتوانند از غفلت ایجاد شده اهداف خود را در آن کشور پیاده کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز دور جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس با توجه به وضعیت و شرایطی که دارد از حمله اخیر به غزه ، اهداف خاصی را دنبال می کند.

وی همچنین افزود: البته قتل و کشتار و جنایت و وحشی گری جزو خصلت های ذاتی این رژیم منحوس و نامشروع است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان اسلام از حمله به غزه این است که از این طریق، اذهان جهانیان به ویژه مردم منطقه را متوجه غزه کرده و قضایای سوریه را تحت الشعاع آن قرار دهد و از غفلت ایجاد شده بتوانند اهداف خود را درباره سوریه دنبال کنند.

وی افزود: معمولا ابرقدرت ها سعی می کنند که با شرایطی که ایجاد می کنند اذهان را با این شیوه ها و شگردها منحرف کرده و مساله دیگری را به عنوان محور اصلی القا نمایند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، همچنین تاکید کرد: در مرحله بعدی آن ها می خواهند که میزان توجه و حساسیت مسلمانان به ویژه کشورهایی که در آن ها جریان بیداری اسلامی رخ داده همچون مصر، تونس و ... را آزمایش کنند تا به این طریق وضعیت خود را در منطقه و واکنش مسلمین بسنجند و بر اساس آن ، اقدامات آتی را طرح ریزی و اجرا کنند.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری و استقامت مسلمانان در برابر جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی بیان داشت: امروز واکنش مناسب و قاطعانه مسلمین در برابر این جنایت ها و وحشی گری ها، بسیار ضروری و بایسته است و نباید از این مهم به هیچ وجه غفلت کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha