شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

دفتر تبليغات اسلامي در راستای لبیک به نصایح و توصیه های رهبر معظم انقلاب، همه مسئولان و مردم ایران اسلامی را به وحدت و همدلی و تبعیت از رهنمودهای رهبری فراخواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی، در بیانیه ای با حمایت قاطعانه از بیانات مقام معظم رهبری  در دیدار پرشور مردم شریف آذربایجان شرقی، همه مسئولان و مردم ایران اسلامی را به وحدت و همدلی و تبعیت از رهنمودهای رهبری دعوت کرد.

متن بیانیه این نهاد حوزوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راه پیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، لبیک سراسری و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) بود و خیالات خام دشمنان در خصوص ایران اسلامی را نقش بر آب کرد و مانند بهمنی بر سر دشمنان ایران اسلامی فرود آمد.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) با بهره گیری از این پشتوانه مردمی در دیدارپرشور مردم شریف آذربایجان که به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز  برگزار شد در تمامی مسائل مهم پیش رو ، برای ملت شریف ایران و مسئولان خدمتگزار مواضعی داشتند که این مواضع فصل الخطاب، شفاف، روشن و از هر جهت راهگشا است و مسئولان نظام باید از آن پند گرفته و آن را ملاک عمل خویش قرار دهند و همان طور که معظم له تاکید فرمودند مردم آرامش اخلاقی و روانی می خواهند و همه مسئولین باید بر همین اساس رفاقت ها را شدت بخشند.

تاکید مجدد رهبر گرانقدر بر شعارهای اصلی و محوری انقلاب و رعایت تقوا، صبر، کرامت انسانی، اخلاق و قانون مداری باید سرلوحه منش آحاد جامعه بویژه خواص، نخبگان و مسولان کشور باشد.

هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که نقشه دشمن، بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است، باید نصب العین همه مسئولین کشور، دولت و مجلس باشد تا با استعانت از خداوند متعال و پیشه کردن صبر و تقوا و تمرکز با همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور، دشمن را در زمینه مسائل اقتصادی نیز ناکام نماییم.

جمهوری اسلامی ایران امروز علی رغم جوسازی‌های متوهمانه رسانه‌های استکباری، در اوج عزت و اقتدار است و همان طور که مولای ایران اسلامی فرمودند: ملت ايران حرف، توانایی و اقتدار دارند و اهل تسلیم نیستند و بی شک از سد تمامی تحریم ها و بازی حقوق بشری آمریکایی که کارنامه ای سیاه و ننگین در این زمینه دارند ، نیز در اوج اقتدار عبور خواهند نمود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از این فرصت استفاده نموده ضمن تقدیر و تشکر از ملت بصیر و همیشه در صحنه به خاطر خلق حماسه پرافتخار یوم الله 22 بهمن،  یک بار دیگر تبعیت از پیر و مراد خویش را اعلام داشته و از مسئولین محترم تقاضا می‌کند که با درک شرایط حساس کنونی، دست در دست یکدیگر نهاده و با توکل به‌ خداوند متعال و استعانت از ولی عصر(عج)، در میدان نبرد با كفر جهاني، پیروز بیرون آیند .     

ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha