یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 306509
۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۵

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی قرآن و مستشرقان از ارسال بیش از 260مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مرادخانی،  امروز در  همایش بین‌المللی قرآن و مستشرقان، که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، استقبال از این همایش را خوب ارزیابی کرد و گفت:263مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری، 75مقاله  موردپذیرش قرار گرفت.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی قرآن و مستشرقان بیان داشت: مقالات پذیرفته شده در17جلد چاپ می شود که جلد آن به چاپ رسیده ودر همایش در اختیار علاقه  مندان قرار گرفت.

 وی  با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن و مستشرقان در حاشیه همایش،  اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر عموم طلاب و علاقه‌مندان به مباحث استشراقی در محل دائمی نمایشگاه مجتمع برگزار شده است.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی قرآن و مستشرقان اظهار داشت: تالیفات و زندگی‌‌‌نامه شخصیت‌های بین المللی از کشور های مختلف که در زمینه مباحث استشراقی فعالیت می‌کنند، در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از نمایشگاه به بررسی اندیشمندان جهان اسلام می‌پردازد و زندگی‌نامه و آثار 50 نفر از اندیشمندان جهان اسلام و مفاخر در این بخش ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادخانی  با اشاره به ارائه برخی منشورات جامعة المصطفی گفت: نزدیک به 400 عنوان کتاب که اسایتد  جامعة المصطفی العالمیه تألیف کردند در این نمایشگاه عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha