پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

تالارهای گفتگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در فضای مجازی، با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران در آیین رونمایی از این سامانه که همزمان با برپایی نمایشگاه فعالیت‌های معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران در محل اردوگاه فاطمه الزهرا(س) قم برگزار شد، با اشاره به فرآیند کار در این تالارها، گفت: این تالارها، شامل چهار تالار گفتگو با موضوعات "عترت در قرآن" شامل مباحث مهدویت، فاطمه شناسی و ...، "سبک زندگی اسلامی و ایرانی"، "کاربردی کردن آیات الهی در زندگی" و "توحید و شرک در قرآن" می باشد.

خانم ناصح افزود: هر یک از این تالارها دارای یک مدیر و پنج کارشناس است که در گفتگوها شرکت می‌کنند.

وی با بیان این که کاربران این سامانه در حال حاضر صرفا طلاب حوزه‌های علمیه خواهران هستند، ادامه داد: شیوه کار و فعالیت در این تالارهای گفتگو به زودی به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

ناصح با اشاره به این که امکان گفتگو به صورت آنلاین و آفلاین در این تالارها وجود دارد، اضافه کرد: افراد می‌توانند هم از طریق اینترنت و هم از طریق شبکه داخلی یکپارچه حوزه‌های علمیه خواهران (اینترانت) وارد تالارهای گفتگو شوند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که نرم‌افزار مربوط به این تالارهای  گفتگو از سوی دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های خواهران تهیه شده است، افزود: به طور کلی محدودیتی برای شمار افراد حاضر در تالارهای گفتگوی قرآنی وجود ندارد، اما در حال حاضر محدودیت حداکثر 150 کاربر در هر یک از تالارها اعمال می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این تالارها، سطح علمی طلاب ارتقا یابد تا در آینده به عنوان کارشناس در موارد لازم به کار گرفته شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha