یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

سفرسه روزه معاون بین الملل حوزه های علمیه به استان سیستان و بلوچستان، دستاوردهای مهمی مخصوصا در عرصه تقریب اسلامی در پی داشت.

به گزارش  سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین زمانی در سفری سه روزه به استان سیستان و بلوچستان در دیدار با علما،فضلا و طلاب شیعه و سنی و مسئولین  این استان به بررسی مسائل جهان اسلام و نقش حوزه های علمیه در معادلات جهانی، راهکارهای افزایش تعامل حوزه های علمیه شیعه و سنی و افزایش وحدت اسلامی مخصوصا در عرصه بین المللی پرداخت.

بر اساس  این گزارش : این دیدارها از شب ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا شب هشتم اردیبهشت ماه  ادامه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی ، جمعه شب  و در اولین برنامه خود دیداری با مدیر و دیگر مسئولان حوزه علمیه استان سیستان بلوچستان داشت که ضمن بررسی مسایل حوزه علمیه استان، راهکارهای افزایش حضور علما  فضلای این استان در عرصه های بین المللی مورد بحث قرار گرفت.

برپایه این گزارش: جلسه با طلاب و فضلای شیعه و سنی شهرستان ایرانشهردر مدرسه امیرالمومنین(ع) این شهر، دیدار با مسئولین استانی ایرانشهر،دلگان و بزمان، نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ با طلاب شیعه مدارس علمیه امیر المومنین(ع) و حضرت ولی عصر(عج) و جمع بندی مباحث مطرح شده در جلسه ای با حضور کادر مدیریت حوزه علمیه این استان، برنامه های روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه بود

حجت الاسلام والمسلمین زمانی شب شنبه نیز با سفر به خاش ضمن دیدار با امام جمعه و دیگر علمای این شهر با روند برنامه‌های دینی و فرهنگی این شهر آشنا شد.

معاون بین الملل حوزهای علمیه صبح روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه نیز با سفر به زاهدان با آیت الله سلیمانی نماینده و لی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار و به گفتگو پرداخت

در این دیدار بعد از ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت بین الملل حوزه توسط حجت الاسلام والمسلمین زمانی، آیت الله سلیمانی نیز نکاتی در هرچه  بهتر فعالیت کردن این معاونت بیان کرد.

براساس این گزارش ، دیدار با طلاب و فضلای شیعه و اهل سنت زاهدان در مدرسه علمیه اشاعةالتوحید، جلسه با مدیران حوزوی استان، مصاحبه با شبکه استانی هامون، سخنرانی در مسجد المهدی(عج) به مناسبت فرا رسیدن تولد حضرت صدیقه کبری  و روز زن که  در یکی از شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد، از جمله برنامه های دیگر حجت الاسلام و المسلمین زمانی در زاهدان بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha