یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 311112
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

من خطاب به مسؤولان و نیروهای بین المللی میگویم از مخالفان نخواهید که از حقوق مردم بحرین عقب نشینی کنند. مردم حق دارند از حقوق کامل خود بهره مند باشند و ما از آن کوتاه نمی آییم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در سخنان خود در جمع کثیری از مردم در منطقه ستره بحرین تاکید کرد: گفتگویی که آل خلیفه خواهان آن هستند مورد قبول ما نیست. چرا که این گفتگو حقوق ملت را نادیده میگیرد. هدف مخالفان حکومت از گفتگو، بازپس گیری حقوق مردم بود. من خطاب به مسؤولان و نیروهای بین المللی میگویم از مخالفان نخواهید که از حقوق مردم بحرین عقب نشینی کنند. مردم حق دارند از حقوق کامل خود بهره مند باشند و ما از آن کوتاه نمی آییم.

وی افزود که انقلاب اسلامیِ ما همچنان تا تغییر این نظام فاسد و مستبد ادامه دارد و این انقلاب با حصول تغییرات جزئی و یا تغییر یک مسؤول متوقف نمیشود. انقلاب ما همچنان ادامه دارد تا حقوق خود را به دست بیاوریم. این دو سال گذشت و سال سوم و چهارم و دهم را نیز به این راه ادامه میدهیم.

* ملت آماده فداکاری و ایثار است

شیخ سلمان تاکید کرد که این ملت بیش از دو سال است که با آگاهی و ایستادگی خود آماده فداکاری و از خودگذشتگی هستند. این ملت بر معادله ای اصرار دارند که جز با تغییر حل نمیشود و انقلاب و قیام همچنان ادامه دارد تا تغییراتی حاصل شود که مردم در راس قدرت باشند. دوره انحصار قدرت در یک نفر و یک خانواده به سرآمده. این وضع فاسد با شهادت فرزندان ملت به پایان رسیده و با ایستادگی مردم و صبر و بردباری به پیروزی کامل نزدیک میشویم و خداوند نیز وعده خود را محقق میسازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha