شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

پانزدهمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با موضوع "راه کارهای ارتقای علمی نظام آموزشی در حوزه علمیه" برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، هدف از برگزاری اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه را بالندگی و جهت دهی خاص علمی در مقاطع مختلف دروس حوزه عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال با بیان این که موضوع اجلاس چهاردهم اساتید "تهذیب و تربیت" بوده است، اظهارداشت: در اجلاس پانزدهم برای این که از دیدگاه و نظرات بزرگان و اساتید حوزه بهره مند شویم،  پیش نشست اجلاسیه با حضور 70 نفر از اساتید حوزه در راستای موضوع اجلاس پانزدهم برگزارشد و نظرات مطرح شده را دسته بندی و برای ارائه در کارگروه های مربوطه جمع آوری کردیم.

استاد حوزه علمیه قم  افزود: پیرامون موضوع اجلاسیه، کارگروه های متعددی با حضور فضلا مشغول به فعالیت می باشند که با ارائه نظرات جمع آوری شده پیش از اجلاس و مطالب ارائه شده روز اجلاسیه به عنوان بسته ای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه علمیه، در اختیار کارگروه های 12 گانه معاونت آموزش برای بحث، بررسی و نقد قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام  والمسلمین فرخ فال ادامه داد: این طرح ها بعد از تدوین برای تصویب به عنوان طرحی در راستای عقلانیت و شئونات حوزه تقدیم شورای عالی می شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه در اجلاس پانزدهم از سخنان یکی از مراجع عظام تقلید و مدیر حوزه های علمیه بهره مند خواهیم شد، تصریح کرد: طبق سنوات گذشته با حضور یکی از مراجع معظم تقلید و مدیریت حوزه های علمیه از اساتید پیشکسوت، ممتاز، ایثارگر و رشته های تخصصی تقدیر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال زمان برپایی پانزدهمین اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه را پنجشنبه نهم خردادماه سال جاری در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد خیابان 19دی  اعلام کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha