جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024

امام جمعه خرم آباد گفت: اجلاس سراسری نماز به‌عنوان يك تحول بزرگ فرهنگی، دينی و تأثيرگذار، فضای جامعه را معطر کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادی، در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز دراستان لرستان، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس، اظهار داشت:در پيام معظم له، از نماز به‌عنوان ميعاد ملاقات با خدا ياد شده و  ایشان در اين پيام، به هفت نقطه ضعفی كه در مسأله نماز وجود دارد، اشاره  کرده و بر رفع اين نقاط ضعف به عنوان وظيفه مهم همه به خصوص مسئولان تاکید دارند.

وی از اجلاس سراسری نماز به‌عنوان يك تحول بزرگ فرهنگی، دينی و تأثيرگذار كه فضای جامعه را معطر خواهد كرد، ياد كرد  و افزود: آنچه كه بر عظمت اين اجلاس افزوده، پيام گوهربار رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامی ايران است، ایشان در پيام خود نكات دقيق، راه‌گشا و مهمی را به‌ عنوان توشه‌ای برای انجام اين وظيفه بزرگ الهی، به دوش ما گذاشتند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین ميرعمادی با اشاره به تأثير نماز در همه ابعاد زندگی، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر سبك زندگی اسلامی و ايرانی و همچنين سبك زندگی مردم بر اساس آموزه‌های الهی تاكيد دارند.

امام جمعه خرم آباد گفت: بر اساس آيات و روايات، انسان دارای طبيعت و فطرت است، طبيعت انسان در خاك ريشه داشته اما جهت فطرت او آسمانی، الهی و ريشه در افلاك دارد، از اين رو انسان به صورت طبيعی دارای ويژگی‌هايی است كه شايسته مزمت است.

 نماينده ولی فقيه در استان لرستان با بيان اينكه نماز مهم‌ترين عنصر تأثيرگذاری در سبك زندگی انسان است، بيان کرد: نماز رفتارها و سبك زندگی انسان را عوض می‌كند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی از رهبر معظم انقلاب، و همه کسانی که برای شرکت در این اجلاس به خرم‌آباد آمدند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha