جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دارابی

حوزه/ مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 1800 مقاله به دبیرخانه کمیته علمی پژوهشی اجلاس نماز ارسال شده که با ارزیابی های صورت گرفته توسط داوران اجلاس، نتایج آن پنجم دی ماه اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علی دارابی، عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که بیست و سومین اجلاس سراسری نماز امسال در استان خوزستان برگزار می شود، اظهار داشت: کمیته علمی و پژوهشی این اجلاسیه امسال با عنوان «نماز و تعالی فرهنگی» نامگذاری شده است و با 6 عنوان اصلی و 51 عنوان فرعی فراخوان مقالات داد که مورد استقبال شخصیت های حوزوی، دانشگاهی و اساتید و معلمان حوزه دین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: 1800 مقاله به دبیرخانه کمتیه علمی پژوهشی ارسال شده است که با ارزیابی های صورت گرفته توسط داوران اجلاس، نتایج آن در پنجم دی ماه اعلام می شود.

مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: همچنین مقالاتی در راستای غنا بخشی اجلاس به شخصیت های علمی و فرهنگی سفارش داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دارابی در پایان با بیان این که بیانات مراجع تقلید از ذخایر علمی اجلاسیه نماز محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بیانات عالمانه و راهبردهای اندیشمندانه علما و مراجع چشم انداز مسیر ما می باشد.

انتهای پیام/313 /33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha