پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

امام جمعه کرمانشاه گفت:نهضت مسجد سازی چند سالی است در کرمانشاه آغاز شده ودر سال‌های اخیر از سرعت بیشتری برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در مراسم بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز و نهضت مسجد سازی افزود: مهمترین دست آورد اجلاسیه نماز در کرمانشاه ساخت مساجد است که در یک سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی: میزبانی از نمازرا لذت بخش تر ازهر میزبانی دانست و افزود: امروز این میزبانی ارزشمند نصیب کرمانشاه شده است.

آیت الله علما: با بیان اهمیت و جایگاه نماز  تصریح کرد: نماز نور مومن و نسخه خداوند برای بشر استبه طوری که انسان نمی تواند بدون نماز واسرار آن کاری انجام دهد در نهایت اگر نماز به کوچه و بازار وارد شود انقلاب ایجاد می کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری  در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم تعهددر تهران گفت: صلابت، سنگینی واثرگذاری  سخنان رهبری همه برگرفته از برکات نماز است.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری  از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی اظهار داشت: تشکر از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی نتیجه 40 سال خدمت کردن وی در راه ترویج دین بود که این خود از برکات نماز است.

آیت الله علما تصریح کرد: نهضت مسجد سازی چند سالیست که در کرمانشاه آغاز شده که این نهضت در سال های اخیر از سرعت بیشتری برخوردار بوده است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان از دست اندر کاران برگزاری اجلاس نماز، در استان کرمانشاه قدر دانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha