دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

نمایشگاه تولیدات محتوایی و محصولات فرهنگی گروه‌های جهادی - تبلیغی در قم برپا شده و پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

حجت الاسلام محمد هادی مهربان در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات محتوایی گروه های جهادی و تبلیغی، گفت: تشکل فراگیر تبلیغ که مسئول حمایت محتوایی و مادی از گروه‌های تبلیغی و جهادی است، با همکاری چند نهاد تبلیغی، اقدام به برگزاری نمایشگاه تولیدات محتوایی و محصولات فرهنگی کرده است.

مسوول نمایشگاه تولیدات محتوایی و محصولات فرهنگی گروه‌های تبلیغی ادامه داد: از بین 210گروه تبلیغی ثبت شده در تشکل فراگیر تبلیغی حوزه، نزدیک به 50گروه تبلیغی دارای محصولات محتوایی هستند که در تبلیغ مورد استفاده قرار می‌گیرد و این نمایشگاه نیز محلی برای عرضه این محصولات می‌باشد.

حجت الاسلام مهربان یادآورشد: محصولات این نمایشگاه در قالب های مختلفی چون کتاب، جزوات، نرم افزار های تخصصی، بازی های هدفمند معارفی از جمله کارت بازی، فلش کارت و... عرضه شده است.

مسوول نمایشگاه تولیدات محتوایی و محصولات فرهنگی گروه‌های تبلیغی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولات نهادها و مراکزی چون مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با 40محصول، یاران سبزموعود با 40محصول و ... به معرض نمایش در آمده است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا هفتم آبان ماه که به احتمال فراوان تمدید نیز خواهد شد، به قم، خیابان صفاییه، کوچه 33، ساختمان شهید حقانی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha