سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024

مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان از راه‌اندازی کتابخانه مجازی در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام فتح‌اللهي، مدير پژوهش حوزه علمیه خراسان در نشست یک روز مدیران پژوهش مدارس علمیه این استان با تأكيد بر آموزش پژوهش محور در برنامه‌ريزي مسئولان، ابراز داشت: بخش پژوهش حوزه علميه خراسان آماده ارائه خدمات مهارتي در اين زمينه برای تحقق شعار آموزش پژوهش محور است.

وي به حضور فعال طلاب خراسان جشنواره علامه حلي و نيز اجراي طرح «اهداي دانايي»  كه مربوط به اهداي كتاب طلاب به مدارس است، اشاره كرد و گفت: راه اندازي كتابخانه مجازي، از ديگر فعاليت‌هاي پيش روي مديريت پژوهش مي‌باشد.

حجت الاسلام فتح اللهي با اشاره به برگزاري نمايشگاه كتاب حوزه در ابتداي سال تحصيلي، از حضور 9 ناشر در اين نمايشگاه خبر داد و افزود: اجراي اين‌گونه برنامه‌ها در جهت خدمات رساني به طلاب و ايجاد انگيزه براي ورود به عرصه پژوهش و تحقيق مفيد است.

در ادامه اين نشست،‌ حجت الاسلام اسفندياري، مدير آموزش و برنامه ريزي مدارس حوزه علميه خراسان نيز با اشاره به فعاليت‌های اين مديريت، خاطر نشان كرد: مسئولان آموزش، با ايثارگري در مسير تربيت طلاب تلاش مي‌كنند كه نمي‌توان آن‌را با ماديات سنجيد.

وي با تاکید بر لزوم به اخلاص در كارها گفت: مسئولان آموزش بايد به دنبال هدايت و ارتقاء طلبه باشند و براي خدا كار كنند و براي ارتقاء طلاب در حوزه علميه هر مساعدتي بايد براي انجام داد و آنان را در اين مسير و هدف والا، هدايت و تربيت كرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha