شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت های عظیمی برای تربیت جوانان و نوجوانان ولایی است و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بهترین کانون فرهنگی ما باید در درجه اول مساجد و امامزادگان باشند و سپس همه اماکن عمومی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سید علوی گرگانی در دیدار تولیت و مدیران مسجد مقدس جمکران، اظهارداشت: در گذشته حضرت رسول (ص) برای دعوت مردم به دین و آشنا کردن آنها با حقایق معارف الهی، با نوای اذان و تکبیر آنان را جمع می کرد و از اسلام و آموزه های آن سخن می گفتند.

معظم له با اشاره به نقش مسجد مقدس جمکران در ترویج معارف مهدوی، ادامه دادند: امروز با وجود این مرکز، فرصتی ایجاد شده که معنویت و نورانیت در جامعه گسترده شود.

معظم له با اشاره به سخنی از مولای متقیان امام علی(ع)، بیان داشتند: حال که با اراده خداوند متعال زمینه  حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از اقصی نقاط کشور و جهان در مسجد جمکران فراهم شده است، باید قدر این زمان و فرصت خدمت را دانست و شرایط به گونه ای فراهم شودکه منتظران امام عصر(عج)، بتوانند مدت زمان بیشتری را در این مسجد بیتوته کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآور شدند: مسجد جمکران دارای ظرفیت های عظیمی برای تربیت جوانان و نوجوانان ولایی است و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بهترین کانون فرهنگی ما باید در درجه اول مساجد و امامزادگان باشند و سپس همه اماکن عمومی، براین اساس می بایست پاسخگوی دغدغه های دینی و اعتقادی مردم باشیم.

ایشان در پایان افزوند: این مسجد مبارک شاهد حضوری چند میلیونی عاشقان صاحب الزمان(عج) است و باید برای بهبود وضعیت موجود بیش از پیش تلاش و برنامه ریزی داشته باشید.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha