یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

حضرت آیت الله نوری همدانی با تقبیح عقب نشینی دبیر کل سازمان ملل از دعوت ایران به نشست سوریه گفتند: این گونه عقب نشینی ها نشان از وادادگی دبیرکل سازمان ملل و سازمان‌های دیگر بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معظم له امروز (2بهمن) درپایان  درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم  قم برگزار شد، با اشاره به عقب نشینی دبیرکل سازمان ملل از دعوت ایران به نشست ژنو اظهارداشتند: این گونه عقب نشینی ها، نشان از  وادادگی  دبیر کل  سازمان ملل و سازمان ها ی دیگر بین المللی در مقابل زورگویان است.

ایشان با اشاره به عملیات های تروریستی درسوریه افزودند:تنها راه حل مشکل بحران سوریه، سرتسلیم فرود آوردن به خواسته های  ملت این کشور است .

این مرجع تقلید گفتند:حضورگروه های مختلف تروریستی از جمله داعش، جبهة النصره و دیگران در کشور سوریه برای ضربه زدن به جبهه مقاومت است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که گروهای تروریستی توسط عربستان وآمریکا تجهیز می شوند تاکید کردند:تقویت و حمایت مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی توسط عربستان  و آمریکا صورت می گیرد و جامعه جهانی اگر می خواهد مشکل سوریه حل شود بهتر است به جای برگزاری نشست هایی همچون ژنو، کشورهای حامی تروریست ها را از کمک به تروریست ها باز دارد .

ایشان  کنار گذاشتن بشار اسد و تضعیف جبهه مقاومت را هدف اصلی بحران آفرینی در کشور سوریه ذکر کردند و گفتند:  هوشیاری مسلمانان در مقابل نقشه شوم دشمنان و مستکبرین  ضروری است .

معظم له تصریح کردند: تجاوز، ظلم و ستم های تروریست ها علیه مردمان بی دفاع سوریه محکوم است؛ چرا که تکفیری ها بدترین نوع جنایات را انجام می دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن اعلام انزجار از عملکرد تکفیری ها  افزودند: تروریست های تکفیری در اقدامات ننگین اخیر خود با دستگیری زنان شیعیان، آنان را به عنوان برده به فروش می رسانند.

ایشان تاکید کردند:  دشمنان و مخالفین سوریه به دنبال هماهنگ شدن برای مقابله با شیعه  و فرهنگ ناب  اهل بیت (ع) هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به تبلیغ چهره به چهره ائمه اطهار(ع) افزودند:  پیامبران الهی این رویه را برای خود اجرا می کردند و هیچ گاه درب منازلشان را به روی مردم نمی بستند، آنها همچون پدری مهربان برای حل مشکلات امت تلاش می‌کردند؛ بنابراین علمای دین هم باید مردمداری را از آنها بیاموزند و ارتباط نزدیکی با توده‌های مختلف مردمی داشته باشند.

این مرجع تقلید تصریح کردند: اهمیت تبلیغ و حرکت های تبلیغی به قدری بالا است که پیامبر اکرم(ص) پس از این که نجاشی پادشاه حبشه درگذشت از مدینه برای او نماز میت خواند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی  همچنین به  ضرورت اتحاد میان مسلمانان اشاره کرده و گفتند: اتحاد در حقیقت مانند رشته تسبیح دانه‌های آن را در کنار هم نگاه می‌دارد و مانع از این می‌شود که دشمنان بتوانند بر مسلمانان چیره شوند.

انتهای پیام 16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha