یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
سس

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: برخی، حضور طلبه ها در مدارس آموزش و پرورش را وقت تلف کردن می دانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، روز دوشنبه در نشست دبیران کمیته‌های استانی دفتر همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش (منطقه چهار کشوری) که در سالن اجتماعات خانه معلم برگزار شد، گفت: حوزه علمیه همراه همیشگی آموزش و پرورش بوده است، اما متاسفانه حضور طلبه در آموزش و پرورش تنها به اقامه نماز جماعت خلاصه شده است.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: برخی معلمان قرآن آموزش و پرورش، نوار ضبط شده را در کلاس برای دانش آموزان پخش می کنند، چرا که توانایی قرائت قرآن را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با انتقاد از عدم تعیین جایگاه طلبه ها در مدارس آموزش و پرورش، تاکید کرد: جایگاه طلبه در مدرسه و آموزش و پرورش کجاست؟ طلبه باید به صورت چهره به چهره با دانش آموز به گفتگو بپردازد.

وی اظهار داشت: ما در قبال، تهاجم فرهنگی دشمنان کم کار بوده‌ایم و حتی برخی نیروهای داخلی نیز به امور فرهنگی صدمه می زنند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: کار فرهنگی تنها در دوچرخه سواری، میراث فرهنگی و... خلاصه شده، در حالی‌که هدف از امور فرهنگی، فعالیت های قرآنی و دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: برخی، حضور طلبه ها در آموزش و پرورش را وقت تلف کردن می دانند و ساعاتی برای حضور طلبه ها در مدارس مشخص نشده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha