سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ز

رئیس موسسه احیای امر امیرالمومنین(ع) یکی از مهم ترین اقدامات این موسسه را تربیت طلاب و اساتید برای مقابله با مسیحیت تبشیری، وهابیت، بهائیت و عرفان های نوظهور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محسن وحیدخراسانی در بازدید دکتر علی لاریجانی از موسسه احیای امر امیرالمومنین(ع) قم، با اشاره به این که این موسسه از دو دهه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این موسسه چهار زیرمجموعه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و خیریه دارد.

وی با بیان این که موسسه آموزشی خاتم الانبیا(ص) به صورت حضوری و مجازی به تربیت دانش پژوهان می پردازد، تصریح کرد: مرکز تخصصی کلام و ادیان، قرآن و حدیث، تبلیغ، فقه و اصول و علوم انسانی از زیر مجموعه های موسسه آموزشی خاتم الانبیا(ص) هستند.

رئیس موسسه احیای امر امیرالمومنین(ع) افزود: پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی خاتم النبین(ص) دارای مرکز تدوین متون، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، سازمان انتشارات، پژوهشکده قرآن و حدیث، فقه و حقوق، علوم اجتماعی و ادیان است.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدخراسانی با بیان این که موسسه فرهنگی یاسین به جمع آوری و انتشار مجموعه سخنرانی های آیت الله العظمی وحید خراسانی و برگزاری کارگاه های آموزشی می پردازد، تصریح کرد: امور تبلیغی، ستاد مناسبت ها، سمعی بصری و پایگاه های اطلاع رسانی از بخش های موسسه فرهنگی یاسین هستند. 

وی با بیان این که موسسه خیریه فاطمیه، از بخش های امور مساجد، اعانات و خدمات درمانی تشکیل شده است، ابراز داشت: این موسسه به احداث کتاب خانه و مساجد، درمانگاه و تحت پوشش قرار دادن خانواده های بی سرپرست اقدام کرده است.

رئیس موسسه احیای امر امیرالمومنین(ع) یکی از مهم ترین رویکردهای این موسسه را فعالیت تبلیغی عنوان کرد و گفت: در این زمینه، طلاب به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند و گزارشات خود از مناطق مذکور را ثبت می کنند تا مبلغان بعدی با آگاهی و شناخت به منطقه مورد نظر اعزام شوند.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدخراسانی یکی از مهم ترین اقدامات این موسسه را تربیت طلاب و اساتید برای مقابله با مسیحیت تبشیری، وهابیت، بهائیت و عرفان های نوظهور عنوان کرد و ابراز داشت: بسیاری از گروه های مذکور با داشتن شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، به تبلیغ افکار خود می پردازند.    

همچنین در این بازدید، مسئولان بخش های مختلف موسسه احیای امر امیرالمومنین(ع) به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha