یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 330764
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
55

معاون پژوهش مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان خورموج از شرکت طلاب این مدرسه در جشنواره علامه حلی قم خبرداد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان خورموج در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت های پژوهشی این مدرسه اظهارداشت: در این مدرسه برنامه های پژوهشی مختلفی بر اساس دستورالعمل معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور اجرا می شود.

وی افزود: تجلیل از اساتید و طلاب پژوهشگر، ارسال پیامک روزانه پژوهشی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای پایه های مختلف از جمله فعالیت های دیگر این معاونت می باشد.

حجت الاسلام سجاد حقیقت منش، در ادامه به نشست کادر علمی و اجرایی مدارس علمیه شهرستان اشاره کرد، و بیان داشت: این جلسه با حضور حجت الاسلام فقیه معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان با موضوع تببین و تشریح وظایف شورای پژوهش مدارس، به طور مرتب برگزار و آخرین وضعیت پژوهشی طلاب در آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی هم چنین از ارسال برخی مقالات پژوهشی طلاب این مدرسه به جشنواره علامه حلی در قم خبر داد، و گفت: این فرآیند هرساله انجام می شود ؛ امسال هم تعداد چهار مقاله با عنوان های «قرآن بیان کننده حقوق خالق و مخلوق، برخی مسائل پیرامون حکومت اسلامی، اقتصاد اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) و معانی حروف جر» به این جشنواره ارسال شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha