چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 330978
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
اردوی طلاب

به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اردوی آموزشی «بدو تبلیغ» ویژه مبلغان با شرکت 200 طلبه در قم برگزارمی شود.

به گزارش  خبرگزاری حوزه،اردوی آموزشی «بدو تبلیغ» به همت اداره کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات و حجت الاسلام موسوی رئیس اداره کل امور تبلیغی برگزار می شود

این اردو با هدف آشنایی بیشتر مبلغین جوان که به تازگی به عرصه تبلیغ وارد شده‌اند با معاونت فرهنگی تبلیغی و برنامه‌های این نهاد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این اردو در قالب کارگاه آموزشی برگزار می‌شود و در صبح و بعداز ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم خرداد ماه، 9 کارگاه آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان برگزار خواهد شد.

حجج اسلام والمسلمین عرفان،‌ حقیقت، قرائی، ملانوری و آقایان سعادتمند، بنیانیان و جعفری اساتید و کارشناسان کارگاه‌های مذکور هستند که در رابطه با موضوعاتی چون اخلاق تبلیغی،‌ شیوه‌های کلاس‌داری، فن خطابه، ایثار و شهادت،‌ هنر در تبلیغ و تبلیغ در فضای مجازی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

در این دوره حدود 200 مبلغ جوان در اردوی «بدو تبلیغ» در دهکده وسف شرکت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha